הסדרי תנועה זמניים

בשנים האחרונות אנו רואים עליה רחבה בפיתוח לאורך כל מדינת ישראל, החל מפיתוח תשתיות, תשתיות תחבורתיות, פיתוח כבישים, תשתיות ומערכות לרוכבי אופניים, הולכי רגל, פיתוח עירוני לצד פיתוח דרכים עירוניות. מדינת ישראל משקיעה משאבים רבים ומחייבת את כל בעלי המלאכה בניהול הסדרי תנועה זמניים באתר.

מה הם הסדרי תנועה זמניים?

הסדרי תנועה זמניים הינם מגוון רחב של פעולות הנעשות במטרה להסדיר את התנועה ואת אופן השימוש בדרך בה אנו נוסעים, עובדים ו/או הולכים. הסדרי תנועה יכולים להיות תמרורים, סימנים, התקנים בנויים, ניידות ייעודיות ואף פקחי תנועה אשר אמונים על הכוונה ופיקוח. בשנים האחרונות אנו רואים תנופה אדירה בעולמות הבנייה ופיתוח התשתיות בישראל, כתוצאה מכך ובמטרה לשמור על בטיחות הסביבה מדינת ישראל מחייבת את כל הפועלים במלאכה לעבוד יחד עם הסדרי תנועה זמניים אשר מהווים חלק בלתי נפרד מן תכנון הפרויקט ומטרתם לתת מעטפת בטיחותית מלאה לעובדי האתר ולעוברים ושבים.

החשיבות בהסדר תנועה זמני

לעיתים אנו נצטרך שירותי הסדרי תנועה זמניים, ישנם לא מעט מקרים בהם אנו נרצה להשתמש בשירותים אלו. במסגרת בניה של פרויקט נדלנ”י חדש אנו נרצה לתחום ואף לבצע סגירה זמנית של שטחים ו/או נתיבי תנועה. בשלב הראשוני בעל הפרויקט יצטרך להגיש תכנית עבודה מפורטת ומסודרת בה הוא נוגע בהסדרי התנועה בהם הוא ישתמש. כמו כן, הקפדה על בטיחות עוזרת לוודא כי העבודות יתבצעו בצורה חכמה, טובה ואיכותית ביותר.
סיור מקדים של חברה המתמחה במלאכה

הדרך הטובה ביותר לבחון את הסדרי התנועה הזמניים ההכרחיים באתר הבנייה שלכם תהיה באמצעות פניה אל חברה המתמחה במלאכה אשר תגיע אל אתר העבודה, תסתכל על התכנונים השונים ועל התרשימים ותתכנן בצורה נכונה וללא לאות הסדרי תנועה אשר יטיבו איתכם, עם העובדים שלכם ועם הסביבה.

במהלך סיור מקדים ישתתפו בעלי מקצוע ומלאכה מן עולמות רבים – אנשי מקצוע ומומחים מעולמי התשתיות, החשמל, התנועה ועוד.

קראו עוד: הסדר תנועה זמני עירוני

מה הם השירותים אותם מציעה פלא בדרכים במסגרת הסדרי תנועה זמניים?

חברת פלא בדרכים הפכה במרוצת השנים לבחירתם הטבעית של אלפי לקוחות עסקיים, חברות קבלניות, הנדסאיות ויזמים ברחבי הארץ. החברה מספקת מעטפת מלאה במסגרת הסדרי תנועה זמניים. בין השירותים של החברה ניתן למצוא:

פקחי תנועה – כל הפקחים של פלא בדרכים הינם פקחים מוסמכים על ידי משטרת ישראל ומטרתם להיות אחראיים על הכוונת התנועה במקומות בהם נעשות עבודות שונות בין אם מדובר בעבודות קבע או הסדר תנועה זמני. פקחי התנועה ממלאים את התפקיד החשוב ביותר מאחר והם מנהלים מצד אחד את קצב העבודה של אתר העבודה בו הם נמצאים ומן הצד השני את זרימת כלי הרכב. כל הפקחים עובדים יחד עם ציוד מגן ייעודי.

ניידות פיקוחניידות פיקוח אשר באמצעותן ניתן לבצע סגירות וחסימות של נתיבי תחבורה שונים לצורך עבודה וניתוב לנתיבי תחבורה חלופיים.

הסדרי תנועה – במסגרת הסדרי תנועה חברת פלא בדרכים מספקת מגוון רחב של שירותים לרבות תמרורים ושלטים באתרי הבנייה אשר מטרתם להתריע ולהכווין בצורה נכונה ובטיחותית את העוברים והשבים.

עגלות חץ – אנשים רבים מכירים את עגלות החץ גם בתור “לוח נייד מהבהב”, עגלות חץ הינן עגלות הנישאות על גבי נגרר ייעודי אשר מטרתם לשפר את הראות, את ההתראה וההכוונה לנהגים והולכי רגל כאשר הם מתקרבים אל אתר בו מבוצעות עבודות. (תמרורים 934, 933).

אמרתם הסדרי תנועה זמניים – אמרתם פלא בדרכים

פלא בדרכים הינה אחת החברות החלוצות והמובילות בישראל בניהול הסדרי תנועה זמניים והפכה כבר מזמן לביטוי שגור ובחירתם הטבעית של עשרות בעלי מקצוע, חברות קבלניות, חברות הנדסאיות ויזמים בתחום. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו המונה עשרות לקוחות מן המובילים בתחומם ולבחור נכון.

זה הזמן לבחור נכון – זה הזמן לבחור פלא בדרכים.

פקחי תנועה בכביש

תוכן עניינים