פקחים לעבודות בכביש

פקחים לעבודות בכביש נחשבים לחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מן מלאכת הסדרי תנועה זמניים ומאפשרת לכוון את התנועה בצורה נכונה ומקצועית. באמצעות פקחים אלו יכולים הולכי רגל ורכבים להמשיך את שגרת חייהם באין מפריע לצד ההגבלות בצדי הדרך. פקחים לעבודות בכביש הינם בעלי מקצוע בעלי הכשרה וניסיון בתחומם. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות פקחים לעבודות בכביש – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של פלא בדרכים פה בשבילכם.

מי הם פקחי התנועה שאנחנו רואים בכביש?

יצא לכם לשמוע את הביטוי “פקחים לעבודות בכביש” לא מעט וסביר להניח שפגשתם מספר פקחים כאלו גם בימים האחרונים. כאשר אנחנו מדברים על פקחי תנועה אנו מדברים על אנשי מקצוע לכל דבר ועניין אשר עברו הכשרה מקצועית, עיונית ומעשית אשר לימדה אותם איך לספק הסדרי תנועה זמניים בצורה נכונה ומקצועית. פקחים אלו נחשבים כ-חלק אינטגרלי מהסדרי תנועה זמניים ומלווים בצורה מקצועית עבודות הנעשות בכביש ופועלים לשם מתן הסדרי תנועה ראויים ברגעים של חסימת כבישים ואף תורמים לכך שלא יהיו הפרעות בזרימת הרכבים.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בהסדרי תנועה

אנו רואים חשיבות רבה בעבודה עם חברה המתמחה בהסדרי תנועה לשם תפעול בצורה נכונה של התנועה לצד עבודות הנעשות בכביש ו/או בצדי הכביש. מעבר לכך שפקחים אלו שומרים על תנועה איכותית הם נותנים מעטפת ביטחונית מלאה להולכי רגל ולרכבים באזור. מחיפוש קטן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות ניתן למצוא מגוון רחב של חברות המתעסקות בהסדרי תנועה זמניים. מתוך כך רווחת השאלה – “איך נוכל למצוא את החברה הטובה ביותר עבורנו?” אנשי המקצוע של פלא בדרכים החליטו לרכז עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם למצוא את החברה הטובה ביותר עבורכם:

  • לא להתפשר על ניסיון ו-ותק של החברה – אחד הדברים הראשונים עליהם אנו נרצה לשים דגש הוא הניסיון לצד הותק של החברה איתה אנו עובדים. חברה בעלת ניסיון בעולמות הסדרי התנועה עובדת עם פקחים לעבודות בכביש המתמחים בתחומם ותדע איך לגשת אל המלאכה בצורה נכונה תוך כדי שהיא פועלת ללא לאות לשם הזרמת התנועה.
  • עבודה עם ציוד מגן איכותי – כפי שכבר הצלחתם להבין פקחי תנועה הינם חלק בלתי נפרד מן הסדרי התנועה וממלאים מלאכת קודש. יחד עם זאת אנו נרצה לעבוד עם חברה אשר שמה דגש על בטיחות הן של העובדים והפקחים שלה והן של עוברי האורח. אנו נרצה לבדוק שהחברה איתה אנו עובדים מספקת לפקחי הצנועה ציוד מגן איכותי, לרבות – אפוד זוהר, נעלי בטיחות, מדים מלאים, כובע פקח, מכשיר קשר עם רמ”ק, פנס וכל פריט פונקציונאלי והכרחי לשם מילוי התפקיד שלהם.
  • מוסמכים מטעם משטרת ישראל – עד לפני מספר שנים משטרת ישראל הייתה אחראית על הסדרי התנועה הזמניים. בשנים האחרונות אנו רואים עשרות פרויקטים חדשים של סלילה והתחדשות עירונית בישראל וכתוצאה מכך נוצר הצורך בהכשרה מקצועית של פקחים נוספים וייעודים אשר זה יהיה עיקר עיסוקם. אנו נרצה לעבוד אך ורק עם פקחים לעבודות בכביש אשר עברו הכשרה מקצועית בתחומם. כמו כן אנו נרצה לוודא כי כל פקחי התנועה איתם אנו עובדים מוסמכים על ידי אגף ורשות התמרור וקיבלו את אישור אגף התנועה של המשטרה לשם עבודה.

אמרתם פקחי תנועה – אמרתם פלא בדרכים

כיום על פי חוק יש לדאוג לפקחי תנועה האחראיים על פיקוח הסדרי תנועה לצד ליווי באתרי סלילה ובנייה בכל רחבי הארץ. חברת פלא בדרכים מתמחה בהסדרי תנועה זמניים והפכה במרוצת השנים לביטוי שגור ולבחירתם הטבעית של אלפי יזמים, קבלנים, רשויות ולקוחות עסקיים ברחבי הארץ.

בוחרים נכון – בוחרים פלא בדרכים.

תוכן עניינים