פיקוח ובטיחות בתנועה

משרד התחבורה פועל ללא לאות יחד עם מנהל התכנון ופיתוח תשתיות ומדי שנה מוציא הנחיות ונהלים ברורים בכל הקשור לפיקוח ובטיחות בתנועה. תכנון תנועה צריך להיעשות בצורה מיומנת ומקצועית תוך כדי הסתכלות מן מבט “העל” והתחשבות באופי האזור בו מתבצעות העבודות השונות. המטרה היא לשמור על מסלול להולכי רגל אך באותה נשימה לדאוג לניהול הסדרי תנועה זמניים ולשמור על תנועה שוטפת. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות פיקוח ובטיחות בתנועה – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של פלא בדרכים פה בשבילכם.

עמידה בכל נהלי החוק הרלוונטיים

כאשר אנחנו מדברים על פיקוח ובטיחות בתנועה בכל הקשור לעבודות בנייה, פיתוח, תכנון ובניה אנו רואים אחריות המוטלת על ידי הקבלן המבצע לדאוג לעמוד בכל הדרישות והרגולציות הרלוונטיות. כיום אנו רואים מגוון רחב של להם אנו צריכים לתת מקום בזמן פיקוח ובטיחות בתנועה:

  • עבודה לפי פקודת הבטיחות בעבודה – תש”ל 1970.
  • עבודה לפי חוק ארגון הפקוח על העבודה – התשכ”ד 1954.
  • פקודות התעבורה על צלל צורותיה
  • לפי כל החוקים והתקנות להסדר תנועה באתר עבודה

לצד כל אלו אנו רואים עוד נושאים נוספים בהם צריך להינתן הדין. לכן אנו רואים חשיבות בעבודה יחד עם חברה המתמחה בתחום אשר תאפיין יחד איתכם את העבודה ותתן לכם מעטפת מלאה.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בפיקוח ובטיחות בתנועה

פיקוח ובטיחות בתנועה הינם חלק בלתי נפרד מאתרי בנייה וניהול הסדרי תנועה זמניים. אנו רואים חשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בתחום אשר תלווה אתכם ותתן עבורכם מענה מקצועי, מיומן ויצירתי. כך תוכלו למקסם ככל האפשר את עבודות הבנייה תוך כדי שאתם מנתבים את כל התנועה בצורה נכונה ושומרים על הרמוניה לצד העבודה.

מה הם השירותים הניתנים במסגרת פיקוח ובטיחות בתנועה?

אם נרד לעובי הקורה אנו נראה מגוון רחב של שירותים הניתנים במסגרת פיקוח ובטיחות בתנועה. בין השירותים אותם אנו נקבל אנו רואים פקחי תנועה ייעודיים, ניידת פקחי תנועה, עגלות חץ, תמרורים לאתרי עבודה ועוד מגוון רחב של שירותים נוספים הניתנים בהתאמה אישית ולאחר אפיון. חברת פלא בדרכים הינה אחת מן החברות המובילות בישראל בעולמות הפיקוח והבטיחות בתנועה ומספקת לקהל לקוחותיה מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת.

החברה מטפחת ערכים של אחריות ואמינות ורואים בעובדי החברה את הנכס החשוב ביותר, מקצועית ובטיחות ללא פשרות הם נר לרגלינו.

זה הזמן לבחור בחירות נכונות – זה הזמן לבחור בפלא בדרכים לעמוד לצידכם.

תוכן עניינים