תכנון הסדר תנועה לאתר עבודה

זהירות בדרכים וביטחון הינם ערך עליון, דרך תכנון הסדר תנועה לאתר עבודה ניתן למקסם ככל האפשר את הבטיחות באתר העבודה תוך כדי שאנחנו נותנים לנפשות הפועלות לפעול בצורה מקצועית וללא לאות לשם הבטחת איכות העבודה. תכנון הסדר תנועה לאתר עבודה צריך להיעשות אל מול חברה המתמחה בתחום אשר תדאג לספק עבורנו את כל השירותים הנדרשים, לרבות – תכנון נכון, פקחי תנועה, עגלות חץ ומכשור מתקדם. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של פלא בדרכים פה לעשות לכם סדר.

עושים קצת סדר: מה זה תכנון הסדר תנועה?

אנו למדים כי החוק בישראל עושה הכל על מנת להבטיח בטיחות באתרי עבודה ובעבודות שונות הנעשות בדרכים תוך כדי שמירה על “תנועה זורמת” ככל האפשר. כאשר אתם ניגשים לעבודות בכביש ו/או לבנייה באתר עבודה עליכם להגיש תוכנית עבודה ייעודית, מפורטת ומסודרת המדברת על תכנון הסדרי תנועה וניהולם במטרה לספק ביטחון מקיף לכל העובדים באתר, לנוסעים על הכביש ו/או לעוברי אורח שונים.

דרך תכנון הסדר תנועה אנו יכולים לגשת אל המלאכה בצורה נכונה וחכמה תוך כדי שאנחנו ממקסמים מצד אחד את היכולות של אנשי המקצוע לעבוד באתר בצורה בטיחותית וללא שום חשש ומן הצד השני לדאוג לעוברים ושבים ולציבור לקבל מידע מקיף, הכוונה והתרעות על סכנות שונות באזור.

מה הם השירותים הניתנים במסגרת תכנון הסדר תנועה לאתר עבודה?

במסגרת תכנון הסדר תנועה לאתר עבודה אנו רואים מגוון רחב של שירותים הניתנים. חברת פלא בדרכים הינה אחת מן החברות המובילות בישראל וחורטת לדגלה מקצועיות, אמינות ואחריות. בין השירותים הניתנים אנו רואים:

  • תכנון נכון ומותאם אישית – אנשי המקצוע שלנו פועלים ללא לאות על מנת לבנות יחד איתכם תוכנית עבודה מפורטת ומסודרת הקשורה לתכנון ניהול הסדרי תנועה לאתר העבודה שלכם ועוזרת לכם לשמור על הבטיחות בשטח ועל איכות העבודה.
  • פקחי תנועה – כחלק מן השירות החברה נותנת לכם את האפשרות להשתמש באנשי מקצוע, לרבות פקחי תנועה ייעודים המוסמכים מטעם משטרת ישראל ואחראיים על הכוונת התנועה. כל הפקחים בעלי הכשרות מתאימות ומבצעים את המלאכה כאשר הינם לובשים מדים ואבזור מתאימים.
  • עגלות חץעגלות חץ הינם שלטים מהבהבים הנישאים על גבי גרר, המטרה שלהם להכווין ככל האפשר ואף להתריע מרחוק על התקרבות לאתר בו מתבצעות עבודות.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בתכנון הסדר תנועה לאתר עבודה

כיום אנו רואים עשרות ואף מאות חברות ונותני שירות המציעים שירות הסדרי תנועה לאתר עבודה. יחד עם זאת כאשר אנחנו מדברים על תכנון הסדר תנועה אנו מדברים על עבודה המיועדת לאנשי מקצוע המתמחים בתחום ולכן אין מן הנמנע שאנחנו רואים חשיבות רבה בעבודה עם חברה המתמחה בתחום. אנו נרצה לעבוד אך ורק עם חברה בעלת ותק, ניסיון ומוניטין בתחום אשר מחזיקה בכל ההיתרים והרישיונות הרלוונטיים ומספקת עבורנו מענה מקיף ומלא בהתאמה אישית לצרכים שלנו ותחת קורת גג אחת.

תוכן עניינים