ניהול הסדרי תנועה

בטיחות בדרכים ובכבישים הוא ערך עליון עבור כולנו, על אחת כמה וכמה כאשר אנחנו מדברים על תהליכי עבודה שונים המתבצעים בדרכים. במצבים כאלו אנו נעבוד יחד עם חברה המתמחה בניהול הסדרי תנועה אשר תספק עבורנו מעטפת שירותית מלאה לצד פקחי תנועה מיומנים ומקצועיים שידעו לקחת פיקוד ולהכווין את הנוסעים לנסיעה איכותית ובטוחה יותר בהתאם למגבלות באתר.

יורדים לעובי הקורה: מה זה ניהול הסדרי תנועה?

הסדרי תנועה הם הלכה למעשה שם כולל למגוון רחב של סממנים אשר מטרתם להסדיר את התנועה ואת אופן השימוש בדרך בה אנו נוסעים. הסדרי תנועה יכולים להיות סימן, התקן בנוי, סלול ו/או פקח תנועה אשר מכוון את הדרכים השונות. הסדרי תנועה הם שפה אוניברסאלית בין נהגים בכל רחבי העולם.

בשנים האחרונות אנו רואים תנופה אדירה בעולמות הבנייה בישראל – בנייה וסלילה של כבישים, עבודות תשתית ואף גידול בנדל”ן ומרכזים מסחריים במרכזי הערים בשנים האחרונות בישראל.
יחד עם הצמיחה המדהימה הזו אנו צריכים לספק מעטפת בטיחותית לעוברים ולשבים הולכי רגל, נהגים ורוכבי אופניים בפרט. הסדרי תנועה לאתר בנייה הם חלק בלתי נפרד מן ההליך התכנוני ועוזרים לשמור על בטיחות הסביבה.

ניהול הסדרי תנועה – עבודות בכביש

החוק בישראל נוקשה ופועל ללא לאות על מנת להבטיח בטיחות באתרי בנייה ובעבודות בדרכים. כל גורם אשר מבצע עבודות בכביש נדרש להכין עוד בשלב התכנוני הראשוני תכנית עבודה המיועדת לניהול הסדרי תנועה אשר מספקת ביטחון מקיף ומעטפת מלאה לעובדי האתר ולציבור הרחב. המפתח להצלחה איכותית של כל אתר בנייה ו/או עבודות בכביש הוא ניהול התנועה בצורה נכונה וחכמה – ניהול איכותי מבטיח כי מצד אחד בעלי המקצוע יוכלו לבצע את העבודה ללא שום חשש, בצורה מקצועית ומהירה ומחד גיסא כי הציבור הרחב יקבל מידע, הכוונה ואף התרעה על הסכנות האפשריות באזור.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בניהול הסדרי תנועה

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חברות המספקות שירותי ניהול הסדרי תנועה, יחד עם זאת יזמים, קבלנים ורשויות מוניציפליות רבות תוהות לעצמן “איך ניתן למצוא את בעל המקצוע הטוב ביותר עבורנו?” – אנו נרצה לעבוד אך ורק עם חברה בעלת ניסיון לצד ותק ומוניטין בניהול הסדרי תנועה אשר מספקת לנו מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת. כמו כן אנו נרצה לוודא כי החברה איתה אנו עובדים עובדת עם כל ההיתרים הרלוונטיים.

מה הם השירותים אותה מספקת חברת פלא בדרכים?

פלא בדרכים הינה חברה אשר עובדת ללא לאות על מנת להשריש ולטפח ערכים של אחריות ואמינות בעובדיה ורואה בהם את הנכס החשוב ביותר להצלחת החברה. החברה מספקת מגוון רחב של שירותים בצורה מקצועית, בטיחותית וללא פשרות. בין השירותים השונים אותן החברה מספקת ניתן לראות:

  • פקחי תנועה – חברת פלא בדרכים מספקת שירותי פקחי תנועה כחלק מן המעטפת השירותית שלה. כל הפקחים מוסמכים מטעם משטרת ישראל ואחראיים על הכוונת התנועה במקומות בהם נערכות עבודות תשתית, תחזוקת כבישים ועבודות סלילה. פקחי התנועה בעלי הכשרה מתאימה ומבצעים את הפעולות כאשר הינם לבושים מדים מתאימים. כל פקחי התנועה עובדים יחד עם – אפוד זוהר, נעלי בטיחות, מדים מלאים, כובע פקח ייעודי ומכשיר קשר עם רמ”ק ופנס.
  • ניידות פיקוחניידות פיקוח מאפשרות לבצע סגירות וחסימות של נתיבי תחבורה שונים על מנת לייעל את תהליכי הבנייה ולפריסה חכמה יותר של הסדרי התנועה השונים. כל ניידות הפיקוח מסומנות, מחזירות אור חזרה, בעלות גשר תאורה ומערכות כריזה.
  • הסדרי תנועה – כחלק משירותי הסדרי התנועה מספקת החברה מגוון רחב של תמרורים שונים ושאר סממנים לשם הסדרי תנועה נאותים.
  • עגלות חץעגלות חץ הינם שלטים מהבהבים הנישאים על גבי נגרר ומטרתם להכווין ואף להתריע מרחוק על התקרבות לאתר בו מבוצעות עבודות.

אמרתם הסדרי תנועה אמרתם פלא בדרכים

חברת פלא בדרכים חרטה לעצמה מקצועיות ובטיחות ועובדת ללא לאות לשם השגת מטרות אלו. במרוצת השנים החברה ליוותה מאות פרויקטים שונים ברחבי הארץ בצורה מקצועית תוך כדי אפיון הצרכים של לקוחותיה.
בין לקוחותינו ניתן למצוא מגוון רחב של חברות מן המובילות במשק: רולידר, בראשי תשתיות, שפיר, מוריה, דניה סיבוס, קבוצת מיקוד, הנדסה בע”מ ועוד מגוון רחב של חברות.
אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו ולבחור נכון – זה הזמן לבחור פלא בדרכים.

פקח תנועה בעבודה

תוכן עניינים